Tuesday, July 5, 2011

hOspiTaL...

salam readers...

sekarang dah masuk jam 3 pagi.. tapi aku tiba-tiba teringat seorang kawan aku ni..aku baru dapat tahu dia rupa-rupanya DEMAM.. hrmm, aku tahu dia tak tahu yang aku tulis entri ni.. 
hrmm aku sebenarnya rindu kawan aku yang seorang ni.. dia la yang aku selalu nak bertikam lidah dengan aku, dia jugak la yang selalu jadi peneman aku waktu aku bosan+hepi+sedih dan lain-lain. 
Tapi kami banyak sependapat.>> pendapat aku la<<. Aku tak tahu la bagi dia camne lak kan.
Jujur aku katakan ramai yang pelik kenapa kami boleh berkawan.. ada orang kata kami nampak tidak seiring sejalan. tapi aku peduli hape kata orang.
Kalo nak diikutkan, mulut tempayan manusia ni sampai bila-bila pun tak leh tutup.
aku nak minta maaf sangat dekat dia sebab aku tak pernah cter dekat dia bila orang ngata dia or orang puji dia.
bukan apa. Aku cuma taknak bila orang puji dia kembang semangkuk.
Bila orang kutuk dia kempis masuk dalam periuk.
Aku tahu aku kenal dia daripada orang lain. Entah la.. Aku buat entri ni bukan sebab aku ni sje nak buat dia terharu ke hape ke kan. Entri ini pun aku akan mengharamkan mulut aku untuk bagitahu dia  KECUALI dia tanya aku selepas dia tahu sendiri. 
Entri ni saje je nak bagi aku senang melelapkan mata agar tak hingat dia dah.. Yelaa. 
Sekarang ni dia demam tapi tak reti-reti nak tido..
Dia memang la cakap yang dia tak leh tido sebab ada hingus. haha . 
Tapi aku tahu dia kuat untuk bulatkan mata dia malam-malam buta ni sebab dia tu kaki online!
Haish.. tambah-tambah dia tengah gler blog sekarang ni.
Berbalik kepada cte mulut-mulut tempayan yang tengah terbuka luas, aku selalu terfikir aku ni sape nak back up dia? Sebab apa, aku tahu manusia tak akan pernah puas.
Orang pelik kadang-kadang aku bercerita pasal dia macam aku suka dia. 
Ish memang betul *ngeng* la orang-orang yang pelik itu.
Sepanjang aku kenal dia, aku boleh menilai dia.
Penilaian aku terhadap dia bagus. 
MAKA janganlah sape2 cuba pengaruhi aku sebab aku lebih terpengaruh dengan dia.
heeeee... Pelik kan? Aku ni senior dia tapi dia lagi tua dari aku.
Walau apapun aku tetap mengaku yang aku matured dari dia.. Maaf ye awop.. hah
aku pun dah nak lelapkan mata ni. pagi esok aku exam. maafkan lah aku sebab entri kali ni aku mengarut je. Saje je nak bagi aku lelapkan mata. 
oh. sebelum tu, klik la link ni kalo nak tahu lebih lanjut pasal orang yang aku cter ni.. hehe


ni la budak senget 2.. haha

p/s : korang kalu nak cari kwn better cri kwn yg xmkn kwn...
p/s : korang klu berkwn jgn terpngruh dgn kwn...
p/s : korang jgn nilai kwn mcm org lain nilai kwn.. nilai la dgn setulus hati.

  • percayalah kawan aku ni akan TERHARU gile bila baca post ni..hahahahaahahhaa




No comments: