Monday, March 14, 2011

Lelong Tudung Bawal! Shawl Murah..say WOW! o__O

as-salam my Luvly reaDer[s]! MySpace
gOod Morning / afternOon / Evening / Night [ chOose 1 okEs!]


Eheee....
Lelong ! Lelong ! Lelong !
Murah-murah ajer..
Jangan Risau------->Seriously !!
----->>TengOk gambar CONTOH<<-----




ni tudung bawal..macam-macam pattern & warna..
bidang 45 bidang 60..
MURAH jer....RM10 [2 helai!]
percaya tak??!
saya TAK TIPU... INI HAKIKAT!
harga ni dapat di pasar borong WAKAF CHE YEH, KELANTAN!
baru 3 hari lepas saya tengOk dan BELI .. MySpace
SESETENGAH kedai aje..kena pandai-pandai lah cari kedai murah..
TUAH saya lah ni & memang saya banyak kali dah tengok kedai tu jual murah..
kain tudung bawal dia serios elokkk & lawa ~


Fenomena tudung bawal semakin murah di pasar borong sehingga ada yang mencapai tahap harga rm5 berlaku kerana persaingan sengit antara kedai-kedai, jenis tudung & shawl dan juga lain-lain.
Oh terujanya saya menjadi orang sini. Boleh 'survey' dulu sebelum beli. Bukan main tangkap muat sahaja! yEah !!!


Shawl pun semakin Murah & murah mEngikut Jenis..Dulu ada shawl yang harga sampai RM20 turun harga mendadak sampai rm10 kerana shawl jenis lain pulak FEMES. So, sebagai pembeli yang berhemah, saya tunggu harga turun & survey dahulu. HAHA..
MySpace


shawl MURAH..LELONG!! LELONG!!
nak saya tolong belikan?? BOLEH AJER..UPAH PLZZ! >.<
macam-macam jEnis ikut fesyen terkini..YEAH!


itu ajer...haha..bYE!
TERIMA KASIH BUANG MASA MEMBACA ENTRY NI
MySpace


p/s : sorry guys! ni story jer..Saya xjual pun..hEhe...



2 comments:

atika zaharudin said...

macam mana nak beli?

Unknown said...

hEhe..bEli dekt psr borong lahh..hIk2